RSS

Concursul Memorial „Mihai Marinciuc”, ediția a II-a

11 Noi

Rezultatele(dupa medalii)

–––––––––––––––––––––––––––––––––-

În acestă toamnă se împlinește un an de cînd a plecat din viață               Mihai Marinciuc. Un profesor emerit de fizică pentru toți copiii din Republica Moldova. Aportul său în domeniul pedagogiei, fizicii este enorm și va rămîne în permanență prezent în cărțile care ni le-a lăsat.

În memoriam Mihai Marinciuc se desfășoară cea de a II-a ediție a concursului numit cu numele profesorului Mihai. 

Pentru detalii CLIK AICI: 

CIRCULARA

FISA DE INREGISTRARE(ANEXA 1)

Pentru detalii(program,liste,…) vezi aici >  PAGINA DE CONCURS >> http://ceem.usm.md/

 
11 comentarii

Scris de pe Noiembrie 11, 2012 în Olimpiade

 

11 responses to “Concursul Memorial „Mihai Marinciuc”, ediția a II-a

  1. burvaleriu

    Noiembrie 28, 2012 at 8:46 pm

    Cu asa intrebari la organizatorii concursului, eu nu dispun de asa informatie.

     
  2. Alexei

    Noiembrie 28, 2012 at 6:41 pm

    Ar fi bine să postați și punctajele premianților. Cred că sînt mai importante.

     
  3. burvaleriu

    Noiembrie 26, 2012 at 6:02 pm

    Eu te inteleg foarte bine, deoarece personal nu am avut profesor
    cum au unii din oras. Eu am crescut doar pe cartile lui Marinciuc si
    ceva literatura din rominia. Dar prioritar din cartile lui Marinciuc.

     
  4. burvaleriu

    Noiembrie 26, 2012 at 6:00 pm

    uite pe ceem.usm.md asta e pagina concursului la editia II-a.

     
  5. burvaleriu

    Noiembrie 26, 2012 at 6:00 pm

    Organizatorul concursului Marinciuc este Evtodiev Igor.
    Eu doar putin am ajutat. In listele celea e scris la cine sa va adresati.
    Scuze, cum am materialul pentru postare, il pun.

     
  6. burvaleriu

    Noiembrie 26, 2012 at 5:58 pm

    Cu intrebarea aceasta la Evtodiev Igor.
    Eu nu sint responsabil de aceasta, sustin doar putin informational.
    In ce priveste Galileo intreaba pe mine, in rest stiu secvential.

     
  7. Alexei

    Noiembrie 26, 2012 at 12:05 pm

    Vor fi postate punctajele si solutiile problemelor?

     
  8. Grigore

    Noiembrie 25, 2012 at 10:44 am

    Domn Burleai, cind veti afisa rezultatele si solutiile?
    Vreu sa stiu ce punctaj am!

     
  9. Salut.

    Noiembrie 25, 2012 at 10:44 am

    Cind apar rezultatele ? ..

     
  10. Grigore

    Noiembrie 25, 2012 at 10:34 am

    Nu pot sa cred ca a trecut deja un an!
    Regret foarte mult moartea tragica a domnului Marinciuc finca deoarece l-am stiut si era cel mai bun profesor din citi am intilnit si multe lucruri bune a facut in viata lui.
    Am crescut citind cartile lui..

     
  11. Nicu

    Noiembrie 11, 2012 at 2:57 pm

    N-am stiut de asa concurs. L-am cunoscut personal pe domnul Marinciuc. Si eu va spun mai bun profesor de fizica ca dansul in tara asta n-am avut. Imi amintesc cum imi spunea: Ba Nicu ba, lasa sloturile si invata fizica. Era vorba de sloturi-online.com, unde stateam cu orele si ma informam. Acum, un an de cand nu mai e in viata, realizez ca imi dadea niste sfaturi de aur. Insa fizica nu mai e aceea fara el!

     

Lasă un răspuns

 
