RSS

Olimpiada Republicana de fizica 2013, 4-7 martie

27 Feb

Rezultatele Barajului de Selectie.                                                                                                       Rezultate Clasa 7 – 12                                                                                                                                      

Poze inchidere                                                                                                                                      Programul Olimpiadei Republicane de fizică  2013.                                                                                                

– Înregistrarea echipei olimpice din mun. Chişinău la Olimpiada Republicană la fizică are loc pe                             4 martie 2013, ora 14.00, LT „D.Alighieri”, str. I.Creangă, 80.                                                               Fiecare elev sa se prezinte cu buletinul de identitate (copia) sau cu adeverinta de nastere (copia).

Oferta de participare pentru OR-2013, clasele 7-a si a 8-a                                                                               Oferta de participare pentru OR-2013, clasa 9-a – 12-a

 
13 comentarii

Scris de pe Februarie 27, 2013 în Uncategorized

 

13 responses to “Olimpiada Republicana de fizica 2013, 4-7 martie

  1. burvaleriu

    Martie 29, 2013 at 8:43 am

    NU mai tin minte.
    uite si tu prin blog.

     
  2. .......

    Martie 13, 2013 at 6:48 pm

    Nu puteti sa-mi spuneti cind a avut loc olimpiada la fizica pe sector 2012?

     
  3. burvaleriu

    Martie 9, 2013 at 12:40 pm

    cred ca la Ministerul Educatiei, la Paginu Victor inspector Republican.
    Numarul lui este ->069581036

     
  4. Iulia

    Martie 8, 2013 at 1:56 pm

    Daca nu am reusit sa vin la decernare, insa sunt printre primii in clasament unde ma pot adresa sami iau diploma?

     
  5. burvaleriu

    Martie 8, 2013 at 10:52 am

    Depinde de numarul de instalatii.

     
  6. burvaleriu

    Martie 8, 2013 at 10:52 am

    Enumera chestiile de dezorganizare sa spun la organizatori ce sa cizeleze. Si adreseazate lor cu asa ceva,bine?

     
  7. burvaleriu

    Martie 8, 2013 at 10:50 am

    Olimpiada Republicana este un concurs organizat de Ministerul Educatiei,
    respectiv eu nu am dreptul sa pun materialele si nici nu le am toate.
    Cind apar pesaitul ME , atunci si eu voi face o legatura prin link.

     
  8. Inesa

    Martie 8, 2013 at 9:24 am

    Imi cer scuze, insa cand vor aparea rezultatele, subiectele si rezolvarile?

     
  9. Alex

    Martie 8, 2013 at 8:32 am

    Cînd vor fi rezultatele pe site?

     
  10. Salut.

    Martie 7, 2013 at 3:29 pm

    Cind apar foto si rezultatele ?

     
  11. .......

    Martie 6, 2013 at 7:11 pm

    Astazi vom avea sansa sa vedem rezultatele nostre finale pe site(teorie si experiment)?

     
  12. Elev

    Martie 6, 2013 at 5:41 pm

    Dragi organizatori, am participat pentru prima data la olimpiada republicana la fizica si in comparatie cu alte olimpiade va spun cu certitudine ca olimpiada la fizica a fost ceam mai dezorganizata! Imi para rau dar intradevar mati dezamagit complet! Sunteti doar oameni mari care ar trebui sa ne dati un exemplu, fiti va rog mai punctuali si mai organizati pe viitor!

     
  13. maxim

    Martie 5, 2013 at 4:15 pm

    la experiment trec toti participantii??

     

Lasă un răspuns

 
